Glutén-laktóz-cukormentes túrófánk steviával

Glutén-laktóz-cukormentes túrófánk steviával

Stevia Receptek

Ha már itt a farsangi szezon, és ha már két hétig a konyha közelébe nem mentem, akkor most hajrá -hajrá be kell pótolnom a kimaradt időt :) Elég komoly elvonási tüneteim voltak konyha nélkül az elmúlt két hétben, be kell valljam. Ezért íme most itt az eredmény. Puha, édes, gyorsan elkészíthető fánkocskák. Tényleg jó, és hihetetlen omlós :)

Adag: 2-4 fő
Ár: kb. 500 Ft
Elkészítési idő: 30 perc

Hozzávalók:

  • 250 g rizsliszt
  • 1 zacskó sütőpor
  • 250 g laktózmentes túró
  • 180 g laktózmentes joghurt (vagy tejföl, de akkor a rizslisztből 10 grammal kevesebb szükséges)
  • 2 tojás
  • 15 ml Inka Sweet Stevia Omega 4x édesítő (eredetileg 40 g cukorral készült) (egyéb édesítőszerek)
  • kókuszolaj a sütéshez

Elkészítés:

A tojásokat jól kikeverjük az édesítővel, túróval és joghurttal, ezután hozzá adjuk a sütőport és a lisztet, majd akár kézi habverővel, akár gépivel jól kikeverjük a tésztát. Én hagytam picit pihenni, kb. 10 percet, addig felhevítettem a kókuszolajat. Két vizes kanál segítségével kiszaggattam a fánkokat és szépen kisütöttem őket. Megszórhatjuk a tetejüket Inka Sweet Steviával, adhatunk hozzá cukormentes gyümölcslekvárt, de önmagában is finom.

Az írás forrása itt található: Glutén-laktóz-cukormentes túrófánk steviával

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A stevia beillesztése a diétába

Mirakulin – a veszélytelen, egészséges „party drog”

Több, mint 60 édesítőszer kategorizálva, adatokkal