Édes élet Cukormentesen – A kreatív Séf írása az IS steaviáról

2017 gasztrotrendjei között a kiegyensúlyozott-egészséges táplálkozás igencsak előkelő helyen van. Egyre inkább fontosnak tartjuk a testünket és figyelünk arra, hogy mit eszünk, még akkor is, ha ez kicsit költségesebb, mint az eddig megszokott életvitelünk. De, mint mindennek, így az egészségnek is ára van, és itt most nem csak az anyagi részére gondolok, hanem arra, hogy le kell tudnunk mondani a különböző finomított élelmiszerekről, mint például az étolaj, a margarin, a kristálycukor, a finomliszt és társaik.

Tudom, ez így elsőre elég nehéznek hangzik, pedig valójában nem az. Szakács mivoltomból adódóan rajtam is van egy kis súlyfelesleg, főként úgy pocaktájon. Ezt persze csakis magamnak, illetve a rendszertelen és kiegyensúlyozatlan étkezésnek köszönhetem, ezért úgy döntöttem, hogy ezen változtatni szeretnék, és meg akarok válni ettől a tehertől.

Első lépésként a finomított cukrokat szerettem volna kiiktatni a táplálkozásomból, és amikor azon agyaltam, hogy jó, de akkor mivel kellene helyettesíteni, akkor akadtam rá az Inka Sweetre.

Inka Sweet Omega 4x

Az Inka Sweet nem csak egy egyszerű stevia készítmény, amiből már annyi van, hogy a csapból is ez folyik, hanem sokkal több annál. Be is mutatom nektek, hogy miért...

A cikk folytatását itt találod: Édes élet Cukormentesen

Eredeti cikk: Édes élet Cukormentesen – A kreatív Séf írása az IS steaviáról

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A stevia beillesztése a diétába

Mirakulin – a veszélytelen, egészséges „party drog”

Több, mint 60 édesítőszer kategorizálva, adatokkal